Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΕ Η ΚΑΡΔΙΤΣΑ!

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΒΕΡΙΛΛΗ!!!
 
Δεν θα σχολιάσουμε με πολλά λόγια το τι θα κάνει ο Γεννάδιος. Γεγονός είναι ότι συγκλονίστηκε η Καρδίτσα! Αποχωρεί από την ομάδα Βερίλλη!!! Μιλάμε για βόμβα μεγατόνων! Εκτός από τον πολιτικό σεισμό όμως που στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα προκληθεί μόλις ανακοινώσει την αποχώρηση ο Γιάννης, αξίζει να διαβάσετε και τι γράφει και πως το γράφει. Παραθέτουμε το κείμενο και βγάλτε εσείς συμπέρασμα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΊΑ-ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΙΆΝΝΗ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ
<<Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα ανεξαρτητοποιηθώ από την ομάδα του κ. Βερίλλη καθώς ο επικεφαλής μου παίρνει σε φίλους μου τηλέφωνα για να τους λέει ότι δε με θέλει κανείς στα ψηφοδέλτιά του. Λυπάμαι για την εξέλιξη αυτή αλλά η συμπεριφορά του δε μου αφήνει κανένα περιθώριο. Οκτώ χρόνια δίπλα του δε δικαιολογούν σε καμία περίπτωση αυτή τη συμπεριφορά.
Εάν αυτό συμβαίνει επειδή δε συμπαρατάσσομα...
ι μαζί του είναι άδικο καθώς δε μπορώ να επιβάλλω μια υποψηφιότητα που δε συγκεντρώνει την αποδοχή των συμπολιτών μας. Εάν είχα τη δύναμη να πείσω κάθε έναν χωριστά να στηρίξει τον Δομήνικό να είναι σίγουρος ότι θα το έκανα.
Θα έπρεπε επίσης να με έχει μάθει ώστε να αντιλαμβάνεται ότι δεν έχω πάρει ΠΟΤΕ στη ζωή μου κάποιον τηλέφωνο για να βρω μια θέση στο ψηφοδέλτιό του. Αντιθέτως αξιολογώ πάντοτε τις προτάσεις που μου γίνονται. Το έχω κατακτήσει αυτό, δε θα γύριζα τώρα πίσω! Δεν επιβάλλω τον εαυτό μου σε κάποιον, απλά αξιολογώ την πρότασή του. Επίσης αποδέχομαι με ευγένεια κάθε πρόσκληση, εφόσον κάποιος αρχικά ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ. Η παρουσία μου στο Δ.Σ. έχει διασφαλίσει την πορεία αυτή. Επομένως αυτά που ισχυρίζεται τόσο ο Δομήνικος όσο και ο όψιμος συνεργάτης του είναι σαφώς ψευδή. Λυπάμαι.>>

1 σχόλιο:

  1. χεστήκαμε ... Αν και η αλήθεια είναι οτι τη μαλακία την έκαναν οι συριζαίοι που έδιωξαν τα ορφανά του Βερίλη. Ε, πήγαν κι αυτοί στον Αλεξάκο, αφού έπρεπε (?) οπωσδήποτε κάπου να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή